همراه کننده 2019

همراه کمک همیشگی.

همراه کننده 2019

همراه کمک همیشگی.

. کمک های مشکل رایانه ای . بازی های فشرده . اموزش رفع ارور ها

اگر با مشکی مواجه شدید در وبلاگ شرع دهید

دانلود نسخه کم حجم بازی سیمز ۲

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

سیمز ۲ | The Sims 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی سیمز ۲ | The Sims 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |


 

توضیحات بازی: به جرات میتوان گفت سری بازی های سیمز ،یکی از بهترین بازی های موجود به سبک شبیه ساز زندگی مجازی میباشد .دومین نسخه از سری بازی های سیمز را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر شد.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی داریم.

بازی بسیار زیبا و محبوب استراتژیک که تدایی گر زندگی روز مره افراد است و شخص کاملا خود را در میط این بازی جذاب در میابد . اینبازی زندگی روزمره را به طور کامل شبیه سازی کرده و تایید شده برای تمامی گروههای سنیست . دارنده ی رتبه ی فوق عالی از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی برتر جهان .

 

 

 

 

 

 


 

» شما می توانید پکیج کامل بازی The Sims 3 را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

اهریمن ساکن 6   Resident Evil 6

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم موردنیاز :

 

Operating system: Windows ® 95 / 98 / 2000 / XP / Vista / 7
Processor: Intel Pentium III / AMD Athlon K6
Memory: 256 MB (for 95 / 98 / 2000 / XP) / 768 MB (for Vista / 7)
Video: 8 MB (for 95 / 98 / 2000 / XP) / 64 MB with SM2.0 (for Vista / 7)
Sound Card: DirectX sovmestimoya with
Free space on your hard disk: 3,5 GB

 

» راهنمای نصب: نرم‌افزار اجرای درایو مجازی (مانند Virtual Clone Drive1 یا…) را اجرا کرده و سپس CD 1 را باز کرده و نصب می‌کنیم و به همین ترتیب سی‌دی ۲ و ۳ و ۴ را باز کرده و نصب را به پایان می‌رسانیم.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۲٫۴ GB


» دانلود قسمت اول                     

    

» دانلود قسمت دوم               

 

» دانلود قسمت سوم                        




دانلود برنامه Virtual Clone Drive برای نصب بازی با لینک مستقیم و حجم 2 مگابایت ( رایگان )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۶
sam sepiol

نظرات  (۱۴)

سلام - من نصب کردم اما میگه CD-1 رو بزار - فایل کرک هم کپی کردمامابازم میگهCD-1 رو بزار
چیکار کنم ؟؟
پاسخ:
سلام 
شما یاید فبل از نصب انتی ویروس خودتون رو غیر فعال کنید تا فایل ها ناقص نشوند 

و در پایان نصب از شما درخواست دیسک 1 را میکند اگر کامل باشد نصب 

و یک پینهاد تمام دیسک ها رو استخراج کنید و بعد به نصب ان بپردازید


شماره سریال بازی چیه؟

شماره سریالش چیه؟

تو رو خدا جواب بدید

سریال

THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P

سلام و خسته نباشید 

من متوجه نمیشم که چطوری نصب کنم آیا برای هر سی دی یک پوشه جداگانه درست کنیم یا همه سی دی هارو در یک پوشه قرار بدیم لطفا جواب بدید 

ممنون

پاسخ:
با سلام 
باید هر دیسک رو با برنامه Virtual Clone Drive اجرا کنید و بعد به نصب مراجعه کنید و بعد وقتی که نصب سی دی اول تمام شد دوم و بعدشم سوم (مثل نصب بازی از روی دیسک هست ولی اینجا باید از نرم افزار استفاده کنید)

سلام و خسته نباشید 
من بازی رو هر جور که شده نصب کردم و بعد از نصب هنگام اجرا شدن بازی از من سی دی 1 رو خواست و من هم سی دی 1 رو اجرا کردم و وقتی اون درخواست رفت یک ارور اومد 
Unspecified error
ممنون جواب بدید 
لطفا جواب بدید 

پاسخ:
کرک بازی رو از داخل دیسک کپی کنید توی محل نصب بازیتون بعد با کرک بازی رو اجزا کنید 

سلام من هرچقدر سریال ها رو میزنم ارور میده چیکار کنم توروخدا کمکم کنید

 

پاسخ:

0G99-M366-TING-4FUN

اگر این هم نشد
تو اینترنت سرچ کنید سریال رو

سلام بچه ها 

این سریال رو امتحان کنید شاید مشکلتون رو حل کنه

0G99-M366-TING-4FUN

حالا میشه شماهم مشکل منو حل کنید؟ آقا من تا سی دی سوم رو مشکلی ندارم اما سی دی چهار رو نمیتونم از تو فایل استخراج یا کپی کنم 

الان چه غلطی کنم؟😐😂

پاسخ:
متشکر از همراهی شما

یکی از پارت های دانلود شدتون خرابه از اول دانلود کنید

سلام

من برای passwordاونی که بالا  دادید رو  میزنم اما خطا میده چیکارکنم

پاسخ:
رمز رو اشتباه وارد می کنید 

رمز رو به صورت دستی تایپ کنید.

اخرش ک ارور میده سی دی بذار

کرک میخاد؟

اون کرکو از کجا بیارم

میشه ادرس دقیقشو بدین؟

پاسخ:
کرک تو فایل استخراج شده هست محتویات پوشه رو کپی کنید داخل بازی

اخرش ارور میده سی دی درست رو بذار چیکار کنم کرک نداره که

پاسخ:
توی پارت ها کرکش هست کپی کنید داخل فایل نصب شده.

سلام من موقع استخراج یه رمز میخواد که تو فایل رمزی نزاشتید

 

 

 

 

پاسخ:
» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی