همراه کننده 2019

همراه کمک همیشگی.

همراه کننده 2019

همراه کمک همیشگی.

. کمک های مشکل رایانه ای . بازی های فشرده . اموزش رفع ارور ها

اگر با مشکی مواجه شدید در وبلاگ شرع دهید

GT610 Driver Afox دانلود

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۲۹ ق.ظ

با سلام

درایور GT610 Afox 2GB 64bit 

من خیلی دنبال این درایور گشتم و پیدا نکردم و گفتم شاید کسی هم مثل من دنبال این درایور بوده و پیدا نکرده چون کارت گرافیک GT610 AFOX فقط از درایور خودش نصب میشه و هیچ درایوری جواب نمیده

=====================

All version Driver

Download  732,277 KB

64bit/32bit  win7/8/8,1/10

=====================

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
sam sepiol

نظرات  (۶۵)

۱۴ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۸ حامد آرمان

دمت گرم خدا خیرت بده

 

پاسخ:
ممنون❤️
۰۸ شهریور ۰۰ ، ۱۹:۴۶ یوسف پورقاز

خدا خیرت بده

پاسخ:
❤️❤️ 

خدایی دمت گرم خیلی مردی 

پاسخ:
عزیزی.❤️

داداش درود خدا بر شرفت. خیلی دعات کردم

پاسخ:
سپاس.
❤️❤️❤️❤️

امیدوارم خیر ببینی %

پاسخ:
ممنون

آقایی کردی دمت گرم داداش

پاسخ:
عزیزی.

خیلی آقائی به مولا

پاسخ:
❤️

دمت گرم حاجی 

خیلی حال دادی

ایشالله یکی بهت همینجور حال بده

پاسخ:
ممنون دوست عزیز.

دمت گرم داداش مشتی هستی خدایش این مشکلش با ۴۳ رو عصاب بود دمت گرم❤❤❤❤❤❤❤❤

پاسخ:
اره خیلی اعصاب خورد کن بود ❤️❤️
۱۲ دی ۰۰ ، ۱۷:۲۶ محمدح سالاری نژاد

یعنی خدایی انسانی

ببین چند نفر رو راه انداختی خدا بهت برکت بده



 

پاسخ:
❤️❤️

دمت گرم اساسی

پاسخ:
❤️

دروددددد بر شرفت خدا به کل خاندانت سلامتی بده 

پاسخ:
همچنین❤️

سلام.

خدا خیرت بده داداش.

عالی بود.

 کارمو راه انداختی

پاسخ:
❤️❤️❤️

❤️

بوس

❤️

بوس

❤️

بوس

❤️

پاسخ:
❤️

داداش مرد تویی بقیه اداتو در میارن

یه مشکل بزرگ منو حل کردی انشالله خدا هم مشکلاتت رو حل کنه

پاسخ:
همجنین 

سلام . عالی بود. خدا خیرتان بدهد. آبروی ما را خریدی. واقعا سپاسگزارم

پاسخ:
عزیزی داش

خدا خیرت بده

عزیزی

پاسخ:
Your welcome

دمت گرم انصافا صدتا نصب کرده بودم همشون ارور 43 میدادن عالی بود

پاسخ:
قروبونت عریز
منم دهنم سرویس شد رو ارور 43

خدا خیرت بده عزیز.. چقدر دردسر کشیدم.. ممنون و سپاسگزارم 

پاسخ:
عشقی

دس خوش داری خدا میدونه چند مفر دنباله این درایو هستن

 

 

 

پاسخ:
عزیزی

خیلیی عالیییی بود فقط بالا تر از این نسخه رو اجرا نمیکنه؟ ❤♥

پاسخ:
منظورت اگه نسخه درایور هست که اخرین چیزی که سخت افزار ساپورت میکنه اینه مال قدیمیاس

دمت گرم

پاسخ:
YW

دمت گرم داداش خدا خیرت بده. کار خیلیا رو راه انداختی ان شاالله خدا کارتو راست و ریس کنه همیشه 

پاسخ:
ممنون

خدا خیرت بده خیلی خیلی فدایی داری

پاسخ:
yw

خیلی مردی . دمت گرم . انشالله هر چی از خدا میخوای بهت بده

پاسخ:
YW

 دمت گرم بالای 1 ماه بود هرکاری میکردم تو دیوایس منیجر مثلث رو می اورد تا الان به لطف شما درست شد

با سلام من درایور شما نصب کردم بازم کار نمیکنه روی ویندوز 10 داداش نمیدونم چکارکنم

پاسخ:
سلام داش اگه کارتت gt610 afox باشه نصب میشه ویندوز 10 هم اگر فایل ویندوز 8 رو نصب کنی نصب میشه.

سلام مهندس 

 لینک دانلود کارت گرافیک کار نمیکنه - ممنون میشم یه چک بکنید .

پاسخ:
سلام 
چک شد اوکیه
https://s17.picofile.com/file/8421896500/gpu.zip.html
۱۳ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۳۶ ابوالفضل فرجی

بسیار عالی

دعا گوی شما هستیم.

دمت گرم عالی بود

سلام داداش دمت گرم❤️

داش اپدیت جدید رو چیکار کنیم نمیشه ک همش رو این باشه اپدیت جدیدشو نداری حداقل 💔

دو روزه من و محسن خاریم. دمت گرم

واقعا خیلی مردی خدا بهت برکت بده و هرچی خواستی بهت بده خیلی دنبالش بودم و تشکر فراوان

واقعا خدا خرت بده منم همین دردسرو داشتم

الهی خیر ببینی

تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

کسی از شما میدونه به جز این چه دراوری به afox gt 610 2gb ddr3 میخوره 

 

دورد به شرفت 

کار ما راه افتاد خدا 100 در دنیا و 1000 در آخرت بهت بده .

فدایی داری 

حاجی دمت گرم تعمیر کار هم نتونست برام نسخه ای که میخوام رو نصب کنه 3 روزه که درگیر بودم الشاالله هرچی میخوای خدا بهت بده

خدا خیرت بده فققط

خیلی خیلی از شما ممنونم واقعا خیلی لطف کردی. خیلی کارم رو راه انداخت. یدونه ای

دمت گرم خدا اجرت بده

گلم عشق منی مرسی به هرکی باشه سایت تو معرفی میکنم

سلام عزیز بزرگوار.

دستت درد نکنه عالی بود.

۲۲ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۰۱ خدمات کامپیوتری

واقعا بزرگرواری کردی

خداخیرت بده

dameeeeeeeeeeeeeeeeet garm

دمت گرم واقعا به درد خورد

داداش دمت گرم 

سلام داداش واقعا دمت گرم خدا بهت عزت بده نمیدونی چقد اذیت شدم و دردسر درست کرد واسم واقعا ممنونم. دعات کردم و میکنم ان‌شاءالله خدا همیشه کارت و راه بندازه که گره از کارمون وا کردی. کلی درایور نصب کردم جواب نگرفتم ولی این رو با درایور نصب کردم درست شد ممنونم ازت

خدا خیرت بده

داداش دمت گرم یعنی یجوری دعات کردم که دیگه هیچ اتفاق بدی واست نمی یوفته

درود خدایان یونان باستان بر تو باد. باشد که با زئوس رستگار شوی. 
آقا سلامت و پایدار و تند درست باشی . 
زنده باد. 

داداش دمت گرممم .

۰۳ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۱ شهر نرم افزار

از حسن نیت شما سپاسگذارم

دمت گرم ، خدا خیرت بده، میخواستم ببرم پس بدم دمت گرم 

سلام

ممنون بابت راه انداختن کار

دمت گرم هرچی از خدا میخوای بهت بده واقعا ایول داری

سلام، تشکر از اینکه این فایل رو قرار دادید.

روی ویندوز ۱۰ به خوبی کارم رو راه انداخت.

۱۸ آذر ۰۲ ، ۱۰:۲۲ امیرحسین محقق

خدا بهت اجر بده.دمت گرم

سلام رفیق

آقا دمت گرم ؛ حال دادی

کلی درایور زدم نصب نشد که نشد

خدایان نگهدار تو باشن یوزارسیف

۲۰ دی ۰۲ ، ۱۰:۲۳ بهرنگ سرخ رو

دمت گرم همین کار خیر تو رو میبره بهشت

آقا دمت گرم کارت 20

۲۵ بهمن ۰۲ ، ۱۰:۱۶ مرتضی فتاحی لرستان

درود خدای خدایان بر شما باد. دمت گرم موی سرت فر باد. خدا بهت عوض خیر بده درود بر شرفت انرژیم بیاد طرفت.

خدا هرچی میخوای بهت بده داداش دمت گررررمممممم

خیر از جوونیت ببینی
من موندم فقط چجوری اینو پیدا کردی

دمت گرم مشکل منم حل شد ،خدا گره از کارت باز کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی